وکیل اداره کار در اسلامشهر

وکیل اداره کار در اسلامشهر

برای پیدا کردن وکیل اداره کار در اسلامشهر می توانید با شماره های موجود در سایت گروه وکلای آریا دادیار تماس گرفته تا بهترین وکیل های اسلامشهر را به شما معرفی نماییند و اگر نیاز به مشاوره تلفنی هم داشته باشید این خدمات را به شما ارائه دهند.

اگر در شهر اسلامشهر زندگی می کنید و با کارگر یا کارفرما خود به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل مجرب اداره کار می گردید می توانید با ما درمیان بگذارید تا با توجه به نوع پرونده شما ، وکلای مجرب اسلامشهر را به شما معرفی نماییم.

اگر قرارداد بین کارفرما و کارگر بسته شده باشد روند پیگیری پروند های اداره کار بسیار سرییع تر خواهد بود و جزو مستندات محصوب شده و اگر کسی از قرارداد خارج شود مسئول خواهد بود.

وکیل اداره کار در اسلامشهر

وکیل اداره کار به وکیلی گفته می شود که به منظور رفع دعاوی مربوط به کارگر و کارفرما وارد عمل شده و با تسلط کامل بر قوانین مربوط به اداره کار سعی در حل پرونده می نماید.

وکیل اداره کار در اسلامشهر باید علاوه بر قوانین مربوط به اداره کار باید بر مسائل مربوط به شهر اسلامشهر نیز تسلط داشته باشد تا بتواند بهترین دفاع را برای موکل خود انجام دهد.

وظیفه وکیل اداره کار دادن آگاهی و شناساندن حق و حقوق به موکل می باشد که دید خوبی برای ادامه پرونده و روند پیگیری را متوجه شود. و تضمینی برای رسیدن به هدف شما در دادگاه به شما بدهد.

روند پیگیری پرونده اداره کار در اسلامشهر

پس از اینکه شکایت به عنوان دادخواست تحویل مراجع قضایی در اسلامشهر می شود. این موضوع به صورت ابلاغیه به کارگر و کافرما اعلام می شود.

تاریخ دادگاه مشخص شده و می بایت هر دو سمت دعوی در دادگاه در زمان مقرر شده حضور داشته باشند و دفاعیه را به دادگاه تقدیم نماییند.( وکیل مجرب در این زمان می تواند با سخنوری تاثیر بیشتری بر دادگاه و قاضی بگذارد.)

پس از دادگاه اگر نیاز به تحقیق باشد ماموران اداره کار به صورت نامحسوس و در برخیی از مواقع محسوس در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و پژوهش خود را آغاز می نمایند.

سپس دردادگاه رای اولیه صادر شده و به هر دو طرف اجازه می دهد تا اگر با حکم دادگاه مشکلی دارند ظرف مدت 15 روز مستندات دیگری را به دادگاه اسلامشهر ارائه دهند.

پس از مشاهده مستندات جدید دوباره رای و حکم جدید صادر می شود که قابل تغییر نبوده ولی با این حال امکان شکایت به دیوان عالی کشور هنوز پابرجا می باشد.

بهترین وکیل اداره کار در شهر اسلامشهر

اسلام شهر یکی از شهر های استان تهران است که دارای مجرب ترین وکیل اداره کار اسلامشهر می باشد ، به همین دلیل اگر در این شهر زندگی می کنید و با کارگر یا کارفرما به مشکل برخورد نموده اید. زیاد نگران نباشید زیرا وکلای زیادیی در این شهر وجود دارند که می توانند حق و حقوق شما را زنده کنند.

همچنین اگر وکیل اداره کار در اسلامشهر خوبی در شهر نمی شناسید ، گروه وکلای آریا دادیار می تواند بهترین وکیل شکایت از کارفرما ساکن در اسلامشهر با به شما معرفی نماید. این وکلا که از طرف ما معرفی می شوند دارای سابقه و تجربه های بالا بوده و اگر واقعا حق شما خورده شده باشد می توانند به شما برگردانند.

برای استفاده از خدمات معرفی وکیل ما می توانید با شماره های مندرج در قسمت تماس با ما سایت آریا دادیار ارتباط برقرار نمایید.

وکلای ما در بیشتر مناطق اسلامشهر حضور دارند که از مهترین مناطقی که ما خدمات وکالت ارئه می دهیم ، باغ فیض ، میدان نماز ، بلوار بسیج ، چهاردانگه و ... چند تا از مناطقی می باشد که وکلای ما خدمات حضوری ارائه می دهند.

مشاوره آنلاین حقوقی اداره کار اسلامشهر

یکی از خدمات دیگری که سایت آریا دادیار ارائه می دهد مشاوره برخط یا آنلاین می باشد که مخاطبان زیادی هم دارد. این خدمات بسیار ارزان بوده و برای گرفتن مشاوره های حقوقی بسیار مناسب می باشد.

اگر از این خدمات ما استفاده کنید در صورت نیاز می توانید در اسلامشهر وکیل مجرب و کارآمد در مورد پرونده های اداره کار استخدام نمایید تا به صورت تضمین شده بتوانید روند دادرسی را پیش بینی نمایید.