مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته تهران

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته تهران

اگر دنبال مشاوره حقوقی تلفنی رایگان هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید و در صورت تمایل می توانید به مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته تهران تماس بگیرید.

از آنجا که همه مقررات همیشه در متون قانونی موجود نمی باشند و بیشتر این قواعد در عرف قضایی اجتماع و در رویه های مراجع و سازمان ها شکل می گیرد و ایجاد می شـود، نداشتن اطلاع از این مـوارد نیز شانس دارد روند احقاق حقوق اشخاص جامعه را از سرعت کم کند.

چرا مشاوره حقوقی تلفنی نیاز داریم

حقوق خصوصی را می‌توان از حقوق عمومی جدا نمود؛ به این ترتیب که حقوق عمومی اساساً به موضوع ها و مـوارد بین حکومت با مردم و یا حکومت با خود حکومت پرداخته می شود و از این رو مـوارد آن، زیـادتر مشابه با مفاهیمی مثل نظم عمومی، اداره‌ی حکومت، اقسام رژیم‌های سیاسی و نکاتی از این دست می باشد. مـوارد مربوط به قانون مهم و قوانین اداری نیز زیـر حقوق عمومی کاربرد دارد. درحالیکه مـوارد حقوق خصوصی، با کارها خصوصی مردم با همکدیگر سروکار دارد و نقش و دخالت حکومت در آن کمرنگ تر می باشد و این مردم می باشند که با تشکیل عرف های تجاری و معاملاتی بیـن خود، باعث می شوند تا قواعد حقوق خصوصی اجرا شود که در ادامه به تفصیل به آن می پردازیم.

مشاوره حقوقی تلفنی در چه زمینه های می باشد

  1. مشاوره در زمینه های کیفری ( خیانت در امانت ، فروش مال غیر و....)
  2. مشاوره در زمینه های حقوقی و خانواده
  3. مشاوره در زمینه کلاهبرداری
  4. مشاوره تخصصی در زمینه اداره کار و دیوان عدالت اداری
  5. مشاوره برای تنظیم قرارداد و دادخواست و شکواییه
  6. امکان صحبت با وکیل در زمینه های معافیت و حذف نام

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

یک تقسیم بندی با ارزش دیگر در موضوع های حقوقی، تقسیم حقوق به حقوق درونی و حقوق بیرونی می باشد. موضوع های حقوقی به مفهوم  خاص خود، هم در داخل کشور و هم در بیرون از کشور کاربرد دارد. حقوق بیرونی در بردارنده ی مـوارد راجع به روابط دولت ها، سازمان های بیـن المللی و بطور کلی تابعان حقوق بیـن الملل با همدیگر می باشد. در واقع از آنجا که دانش حقوق به صورت عام، هم حاوی حقوق درونی و هم حاوی حقوق بین‌الملل می‌شود، گرایش‌های حقوق نیز و از جمله حقوق به معنای خاص خود، هم حاوی حقوق خصوصی درونی و هم حقوق بین‌الملل خصوصی و حتی حقوق تجارت بیـن الملل می‌شود.

چرا باید مشاوره حقوقی تلفنی رایگان داشته باشیم

در دنیای امروز و با توجه به بالای گسترده وظیفه و مشغله های هر انسان، امکان دریافت خدمات به فرم غیر حضوری بسیار حائز اهمیت و از نقاط قوت یک مجموعه وجود دارد.

خدمات غیر حضوری می تواند به دو شکل تلفنی یا اینترنتی فرم می پذیرد. همین کار در مباجث حقوقی و نمایندگی اینگونه تجلی پیدا کرده و متقاضیان محترم می توانند پیش از صرف وقت و هزینه زیاد و غیر لازم در آغاز عمل به درخواست مشاوره حقوقی تلفنی نمایند.

از ویژگی مشاوره حقوقی تلفنی می شود به سرعت آن در جواب دادن نسبت به مشاوره اینترنتی و فقدان نیاز به صرف وقت و هزینه زیاد نسبت به مشاوره حقوقی حضوری عقیده نمود.

مشاوره حقوقی تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

  • اگر مشکل شما در حد یک سؤال معمولی است؛
  • اگر راه شما دور است؛
  • اگر مراجعه حضوری به دفتر مشاوره برای شما سخت است؛
  • اگر میخواهید از هزینه ها و مراحل اجرا قانونی پرونده خود آگاهی یابید؛

به طور معمول برای طی هر پرونده حقوقی، قبل از اجرا مشاوره های حضوری نیاز به یک یا چند مرتبه مشاوره حقوقی تلفنی است. طی مشاوره حقوقی تلفنی رایگان، می توانید آغاز به طور کامل از مراحل پرونده خود مطلعه شوید.

مشاوره رایگان تلفنی با وکیل

با توجه به مشکلات روز افزون و مباحث حقوقی برای پیشبرد درست و صحیح اکثر کارها نیاز به سوال از وکیل وجود خواهد داشت. در اکثر موارد امور مشاوره ای اشخاص در حد یکی دو سوال کلی است که شاید برای یک شخص حقوق دان به نظر ساده آید ولی برای شخص عادی که اطلاعات کامل و دقیقی از قوانین ندارد، میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. از این رو قسمت مشاوره رایگان با وکیل را در سایت راه اندازی کردیم تا با مراجعه به این بخش از این خدمات ما به صورت رایگان استفاده فرمایید. فقط ذکر این نکته ضروری است که مشاوره رایگان با وکیل در حد چند دقیقه کوتاه و به صورت محدود می باشد. در صورت نیاز به مشاوره دقیق تر با جزییات بیشتر که مسلما زمان بیشتری نیاز خواهد داشت ، لطفا با بخش پشتیبانی و منشی دفتر هماهنگ کرده تا وکلای مجرب در حوزه کاری مورد نیاز شما معرفی گردد.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل چه ثمرات و نتایجی خواهد داشت ؟

بهره بردن از دانش و علم وکیل که به تمام قوانین و مقررات تسلط دارد همیشه برای خانواده‌ها و شرکت ها راهگشا و چراغ راه بوده و هست. با مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی می‌توانید بدون هزینه و یا با حداقل هزینه بهترین تصمیم گیری ها را انجام دهید و به سمت هدف خود حرکت کنید. اطلاعات حقوقی که از این مسیر بدست می‌آورید معتبر و صحیح است و مسیرساز برای شما .خیلی از مواقع می‌توانید قبل از اینکه دچار مشکل و یا خطا شوید و به اصطلاح در چاه بیافتید از آن پیشگیری کنید که این امر باعث می‌شود از هزینه های زیاد دادرسی و دعاوی خلاصی یابید اما گاهی اوقات به جهت اینکه اشخاص قبل از هر اقدام با وکیل مشاوره حقوقی تلفنی رایگان نمی‌گیرند دچار مشکلات و دعاوی سنگین حقوقی می‌شوند که حتماً باید رسیدگی به مشکلشان را با وکیل در میان بگذارند تا با مشاوره حقوقی بهترین وکیل تهران راهکار ها را پیش رویشان قرار دهد. خیلی مواقع می‌توان از ورود به مشکل رهایی یافت تنها با پیش گیری و مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل مجرب .

حل مشکلات حقوقی با مشاوره حقوقی تلفنی

وجود مشاوره حقوقی تلفنی رایگان برای اعضای خانواده می‌تواند در حکم بیمه خانواده و زندگی زوجین و فرزندان در برابر مشکلات و آسیب ها و معضلات احتمالی حقوقی و گاها کیفری باشد . انتخاب یک وکیل خوب که متعهد به اصول اخلاقی و حرفه‌ای وکالت است وکیل فضای مجازی تخصص فنی و توانایی بالایی در تجزیه و تحلیل مسائل باشد میتواند بهترین و سریع ترین راه و روش را برای خانواده‌ها ارائه نماید . وجود موسسه حقوقی و مشاوره حقوقی تلفنی به صورت رایگان و تلفنی می‌توانید با مواجه شدن با کوچک‌ترین مسایل حقوقی با وکیل خود مشورت کنید تا دچار مشکل نشوید .زمانی یک سال شما این اقدام را انجام دهید و در هر حال از مشاوره وکیل بهره ببرید منفعت و ثمرات آن را به خوبی در زندگی خود خواهید دید.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل دادگستری در تهران

مشاور حقوقی تلفنی رایگان و وکیل دادگستری به جهت اینکه با تمامی قوانین و تغییرات مقررات و رویه های قضایی و طرح شکایت و یا رسیدگی به آن در دادسرا و دادگاه و غیره و آرای وحدت رویه تسط کامل دارد لذا می‌تواند همیار و کمک رسان خوبی برای افراد و شرکت های تجاری و سازمانها باشد تا راهکارهای اصولی و مطمئن حقوقی و قانونی را به آن‌ها بدهد تا در آینده دچار مشکل نشوند . مشاوره حقوقی در زمینه‌های امور ثبت شرکت ها و دعاوی مالکیت فرکی محصولات تغییرات و صورت جلسات و همچنین قراردادهای داخلی و بین الملل و دعاوی شرکتها از جمله وصول مطالبات و مسایل مربوط به چک بلامحل و سفته و قراردادهای کار و تأمین اجتماعی و دعاوی کارگر و کارفرما و انجام امور مربوط به مناقصات و مزایده توسط وکیل پایه یک دادگستری از امور مهم و اساسی یک شرکت و یا سازمان می‌باشد که راهگشای خوبی برای آن خواهد بود.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

خوبی مشاوره حقوقی از طریق تلفن

  • گذاشتن وقت کمتر برای رفت و آمد در این مسیرهای شلوغ تهران
  • امکان صحبت کردن با هر وکیل در دپارتمان مخصوص خود
  • دارای هزینه های کمتر نسبت به مشاوره حقوقی حضوری
  • امکان گرفتن صحبت با وکیل هر زمانی که شما نیاز دارید.
  • مشاوره حقوقی تلفنی به صورت شبانه روزی است
  • و...

مشاوره حقوقی تلفنی در چه زمینه ای هست؟

گروه وکلای آریا دادیار در تمامی زمینه ها مشاوره می دهند و بر اساس موضوعی که شما دارید وکیل مربوطه پاسخ شما را می دهند. در گروه وکلای آریا دادیار تمامی سعی خود را کرده ایم برای هر موضوع چند وکیل قرار بدهیم تا شما براحتی و بدون معطلی بتوانید با وکیل مربوطه صحبت کنید. مشاوره حقوقی تلفنی شامل حقوقی، کیفری، اداره کار، دیوان عدالت اداری و خانواده می شود.

جهت مشاوره حقوقی تلفنی رایگان می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با وکلای مجرب ما صحبت کنید.

سوال های متداول در مورد مشاوره حقوقی تلفنی

آیا مشاوره حقوقی تلفنی به صورت رایگان است؟

این بستگی به سوال شما دارد. برای مثل شما یک سوال کوتاه دارید و نیازی به توضیح نمی باشد اما در برخی اوقات وکیل باید حداقل یک ربع زمان بگذارد که این برای شما هزینه دارد.

فرق مشاوره حقوقی تلفنی با آنلاین چیست

این دو تفاوت چندانی ندارند و در دو حالت وکیل دادگستری پاسخ سوال شما را می دهند و برای آنلاین گزینه مناسبی است برای کسانی که میخواهند مدارک ارسال کنند.

آیا مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته است؟

مشاوره حقوقی تلفنی در ساعت اداری شما می توانید با تماس گرفتن سوال خود را مطرح کنید، ولی بعد از وقت اداری از طریق پیام رسان ها می توانید سوال خود را ارسال کنید تا وکیل پاسخ شما را بدهد.