وکیل متخصص دیوان عدالت اداری + با تجربه

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری + با تجربه

ممکن است شما بخواهید بر علیه یکی از ارگان های دولتی در ایران شکایت کنید و یا اینکه از اقدامات یکی از این ادارات و ارگان های دولتی به عنوان مثال شاکی هستید. مرجع صالح برای رسیدگی به چنینی شکایاتی دیوان عدالت اداری است که عالی ترین مرجع اداری در کشور است.

حال اگر شما قصد مشاوره و یا وکالت به یک وکیل دادگستری را داشته باشد باید به دو فاکتور بسیار مهم در این زمینه توجه نمایید:

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری

تخصص گرایی رمز برون رفت بسیاری از مشکلات در کشور است ، چرا که در حوزه این نوع از شکایات قوانین بسیار پیچیده و متعددی وجود دارند که شاید بسیاری از همکاران ما به دلیل مبتلا به نبودن و همچنین عدم تدریس این قوانین در دانشگاه ها و یا آزمون های اخذ پروانه وکالت دادگستری با آن ها آشنایی چندانی نداشته باشند این امر طبیعی است اما وقتی صحبت از وکیل متخصص می شود منظور این است که تمرکز کاری آن وکیل تماما در حوزه وکیل دیوان عدالت اداری باشد و تسلط کافی بر قوانین این حوزه داشته باشد چراکه مهم ترین امر در هنگام شکایت تنظیم یک دادخواست مستند به قانون می باشد و این اولین و مهم ترین قدم در این راه است.

وکیل با تجربه دیوان عدالت اداری

دومین فاکتور مهم تجربه یک وکیل است اما منظور از تجربه در دیوان عدالت اداری چیست ؟ آیا منظور داشتن روابط فراقانونی ؟ خیر به هیچ عنوان منظور این نیست

منظور آشنایی با رویه شعبات دیوان عدالت اداری در موضوعات مشابه است و این امر تنها در صورتی حاصل خواهد شد که فاکتور اول وجود داشته باشد و با وکالت در پرونده های متعدد در دیوان عدالت اداری و حصول نتایج مثبت و بعضا منفی این تجربه در گذر زمان حاصل خواهد شد.