شماره وکیل اداره کار + شماره تماس + وکیل اداره کار تلفنی

شماره وکیل اداره کار + شماره تماس + وکیل اداره کار تلفنی

حتماً تاکنون نام اداره کار را شنیده اید اما راجب آن اطلاعات کافی ندارید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با وظایف شماره وکیل اداره کار و اینکه چطور می تواند به شما در حل مشکلات تان کمک کند آشنا کنیم، پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شماره تماس وکیل اداره کار

با به وجود آمدن اختلافاتی میان کارگر و کارفرما شما وجود وکیل اداره کار را حس خواهید کرد تا کارگر و کارفرما را با تکیه بر دانش حقوقی خود از حمایت های قانون آگاه کند.

در ادامه به موضوعاتی که موجب اختلافات میان کارگر و کارفرما خواهد شد را بررسی خواهیم کرد.

شماره تماس وکیل اداره کار

باید گفت که بخش قابل توجهی از کارفرمایان به حقوق کارگران خود احترام گذاشته و اقدامات بسیار خوبی جهت رفاه آنان انجام می دهند اما متاسفانه برخی از کارفرمایان به دلیل اینکه کارگران از قوانین و مقررات اداره کار آگاهی کافی ندارند حقوق کارگران را ضایع می کنند.

همین امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی میان رابطه کارفرما و کارگر می شود. که در این هنگام تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به یافتن شماره تماس وکیل اداره کار بپردازید تا به آسانی این مشکل را از میان بردارید.

چه زمان نیازمند مشاوره با وکیل اداره کار خواهید شد؟

آنچه که امروزه مسائل پر کاربرد و بسیار مهم جامعه را به خود اختصاص می‌ دهد، مسائل مربوط به ارتباط کارگر و کارفرما می باشد. ضرورت وجود وکیل اداره کار با صنعتی شدن جوامع در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، که دلیل آن می تواند بالا رفتن حجم کارهای تولیدی و در پی آن افزایش جمعیت و نیروی کار باشد. شما به عنوان یک کارگر یا کارمند می توانید در صورت نا راضایتی و هرگونه مشکل با یافتن شماره تماس وکیل اداره کار به شکایات خود رسیدگی نمایید.

کاملاً طبیعی است که افزایش این تعاملات، سبب اختلافاتی میان کارگر و کارفرما در محیط های کاری شود. از نمونه مهم ترین اختلافات میان کارگر و کارفرما می تواند عدم پرداخت حقوق، بیمه، سنوات و عیدی باشد.

در بسیاری از مواقع به دلیل عدم شناخت کافی کارگران از قوانین اداره کار و رابطه کارگری کارفرمایی، قادر نخواهند بود از حقوق خود آن گونه که صحیح است دفاع نمایند.

به همین جهت وکیل اداره کار در قالب نماینده کارگران حضور یافته و با تکیه بر تسلط و دانشی که از قوانین و مقررات  دارد اقدام به گرفتن حق و حقوق موکلان  خود خواهد کرد.

در بسیاری از موارد شما قادر خواهید بود تنها با داشتن شماره تماس وکیل اداره کار از ایشان مشورت بگیرید و به صورت تخصصی و قانونی به حل مشکل تان بپردازید.

تلفن وکیل اداره کار

ارتباط وکیل اداره کار با وکالت شما

همه ی کارگران و کارمندان قادر خواهند بود با مراجعه به دفتر وکیل اداره کار و یا داشتن تلفن وکیل اداره کار و انعقاد قرارداد وکالت، نسبت به شکایت خود از کارفرمای خود پیگیری به عمل آوردند.

وکیل اداره کار با شناخت و تخصص بسیار از مقررات اداره کار به تنظیم دادخواست طرح دعوی علیه کارفرما پرداخته و تا هنگام صدور رای و احکام نهایی از موکلان خود دفاع کرده و در کنار آنان خواهد بود. این روزها بسیاری از مردم گمان می کنند که یافتن یک وکیل خوب کار بسیار سختی است! اما کافیست با کمی مشورت و پرس و جو بتوانید شماره تماس وکیل اداره کار مورد نظرتان را یافته و همه کارهای تان را به صورت تلفنی انجام دهید.

از نمونه موضوعات مهمی که کارگران در بدو شکایت از کارفرما باید به آن توجه داشته باشند، موضوع اثبات رابطه کارگری کارفرمایی می باشد که بر اساس ماده ۸۷ قانون آیین دادرسی کار تعیین یافته است.

تعریف کارفرما بر اساس آیین نامه های قانونی سازمان تامین اجتماعی

کارفرما به فردی می گویند که دارای شخصیت حقیقی یا حقوقی است که فرد بیمه شده به دستور او کار می کند همه افرادی که به عنوان مدیر کارگاه ها هستند نماینده کارفرما به حساب می آیند.

کارفرما وظیفه دارد به همه تعهداتی که نمایندگان مذکور در قبال بیمه شده به عهده می گیرند بپردازد. با این تعریف به درستی رابطه کارفرما با کارگر روشن شده و مطابق با قراردادی که کارفرما با کارگر به عمل می آورد همه تعهدات و وظایف طرفین به صورت واضح مشخص خواهد شد.

قرارداد کار

تعریف قرارداد کار مطابق ماده شماره ۷ قانون اداره تعاون به این صورت است که قرارداد کار یک نمونه قرارداد کتبی یا شفاهی را شامل می شود که در پی آن کارگر در قبال گرفتن حق السعی خود، کاری را به مدت موقت یا دائم برای کارفرما انجام خواهد داد.

توجه داشته باشید که این ماده قانونی از دو تبصره زیر برخوردار می باشد.

تبصره شماره ۱ بیان می دارد حداکثر مدت موقت برای آن دسته از کارهایی که طبع آن ها جنبه غیر موقت دارد به وسیله وزارت کار تهیه شده و توسط هیئت وزیران تصویب خواهد شد.

تبصره شماره ۲ بیان می دارد آن نمونه از کارهایی که جنبه موقت دارد چنانچه در قرارداد مدتی ذکر نشود آن قرارداد دائمی تلقی خواهد شد.

ماده شماره ۹ قانون کار

به هنگام بستن قرارداد رعایت شرایط زیر جهت صحت قرارداد کار الزامی می باشد که این موارد را شامل می شود

معین بودن موضوع و مشروعیت مورد قرارداد

عدم ممنوعیت شرعی و قانونی طرفین در انجام کار مورد نظر یا تصرف اموال

ماده شماره ۱۰ قانون کار

مطابق با ماده شماره ۱۰ قانون کار قرارداد علاوه بر مشخصات کامل و دقیق طرفین باید موارد زیر را شامل شود

  • نوع کار یا وظیفه‌ ای که کارگر به آن اشتغال می یابد
  • میزان مزد، مبنا یا حقوق آن
  • ساعات کار، مرخصی ها و تعطیلات
  • محل انجام کار
  • تاریخ و مدت قرارداد در صورتی که کار برای مدت مشخصی باشد

ماده شماره ۱۱ قانون کار

طرفین با توافق هم قادر خواهند بود مدتی را به عنوان دوره  آزمایشی کار مشخص کنند. در طی این دوره هر کدام از طرفین این حق را دارند که بدون اخطار قبلی و بدون آنکه خسارتی را پرداخت کنند اقدام به قطع رابطه کار نمایند.

وکیل اداره کار تلفنی

چنانچه کارفرما به این رابطه کار پایان دهد وی به پرداخت حقوق همه دوره آزمایشی ملزم خواهد بود و در صورتی که کارگر این رابطه را قطع کند تنها به دریافت حقوق مدتی که به انجام کار پرداخته است مستحق خواهد بود.

اگر خلاف موارد ذکر شده اتفاقی رخ داد و شما نتوانستید از حقوق خود در مقابل کارفرما دفاع نمایید تنها کافیست با وکیل اداره کار تلفنی، تماس حاصل کرده و ایشان در کمترین زمان و به صورت کاملا قانونی به دریافت حقوق شما اقدام نماید.