وکیل تغییر نام + هزینه

وکیل تغییر نام + هزینه

وکیل تغییر نام یکی از موضوعاتی است که بسیار تخصصی است که شما می توانید با کمک وکیل براحتی آن را حل فصل کنید و سوال های خود را بپرسید.

نمایندگی شاخه های بسیار متنوعی دارد که هر فردی که وارد این حرفه می شود می تواند بعد از گذراندن دوره ی تحصیلات عالی ، مهارت خود را در یکی از شاخه های گوناگون همانند مالیات ، تغییر سن ، طلاق ، خانواده و … ادامه دهد.

لازمه شغل نمایندگی مهارت و مهارت است که وکیل می تواند با داشتن مهارت معین و خاص در دایره فعالیتی خود به موفقیتهای بزرگی دست یابد.

تغییر نام به چه صورت انجام می شود

یکی از راه های گوناگون نمایندگی ، وکیل تغییر نام در شناسنامه وجود دارد. با توجه به مهم بودن این موضوع از نمایندگی ، داشتن مهارت و مهارت در این حرفه بسیار لازم وجود دارد.

بایست در عقیده داشته باشید که صرف نظر از آزمایش های گوناگون ، اشخاص زیر می توانند صحت تولد نوزاد را اعلام نمایند. این موارد به شرح زیر می باشند:

  • هر کس که در بدو تولد نوزاد حضور داشته باشد
  • یکی از بستگان والدینی که از تولد او اطلاع دارند
  • هر فردی که مسئول نوزاد و یا والدین این کودک است.
  • فردی که ، در خانه نوزاد تازه متولد شده زندگی می کند.
  • تغییر نام در شناسنامه با کمک یک وکیل با خبرت

جواب این پرسش بسیار پیچیده است. این کار شدنی است اما مراحل قانونی بسیار پیچیده و سختی دارد که تنها با کمک و مشاوره ی یک وکیل با خبرت می تواند به نتیجه برسد.

اگر با اینگونه موردی مواجه شده اید و قصد دارید بدون مشاوره با وکیل ، خودتان مراحل را طی کنید ، مطمئن باشید که راه بسیار سختی در پیش دارید و احتمال رسیدن به نتیجه کامیابی آمیز بسیار اندک است.

بهترین راه برای تغییر نام از چه طریق می باشد

زیرا شما از قانون موجود دادهها دقیقی ندارید و نمی توانید در دادسرا از حقوق خود دفاع کنید. لذا شدیدا پیشنهاد می کنیم در برخورد با اینگونه موارد حساسی ، حتما با یک وکیل سرشناس مشاوره نمائید.

وکیل تغییر نام

اهمیت شناسنامه

گواهی تولد کودک یکی از مهم‌ترین اسنادی است که می توانید در خلال تولد کودک و برای دریافت شناسنامه برای نوزاد تازه متولد شده ، عرضه دهید. در خلال درج مشخصات در شناسنامه افزون بر نام و نام خانوادگی ، نام پدر و مادر بعنوان حقیقی ترین جزئیات درج می شود.

جزئیات زیر بایست در شناسنامه ثبت شوند:

  • تاریخ ، وقت و مکان تولد
  • نام کودک
  • جنسیت کودک
  • نام کامل مادر و پدر

تغییر نام توسط وکیل دادگستری

در عقیده داشته باشید که این روند یعنی روند تغییر نام پدر که طی آزمایش های گوناگون ژنتیکی ، بعنوان پدر غیرواقعی شناخته شده است ، در کشورهای گوناگون متفاوت وجود دارد و هر کشوری فرایند منحصربفرد معین خود را دارد.

شایان به بیان است که بدون وکیل تغییر نام به اصلاح عنوان نمی توانید در این مسیر موفق شوید. لذا مجددا تاکید می کنیم که برای اینکار حتما از یک وکیل حاذق کمک بگیرید.

چگونه تغییر نام انجام دهیم

شما می توانید یک درخواست برای حذف یا تعویض نام پدر در شناسنامه عرضه دهید. برای حذف نام پدر، شما بایست فرم را پر کنید و یک کپی از دستور دادسرا یا تصمیم دادسرا برای اقدامات بعدی فراهم نمائید. تمامی این مراحل را با مشاوره یک “وکیل تغییر نام در شناسنامه” اجرا دهید.

  • صحبت با وکیل تجربه در زمینه تغییر نام
  • داشتن وکلای با تجربه در زمینه تغییر نام
  • امکان قبول پرونده در زمینه های گوناگون
  • وکیل تغییر نام دارای سابقه بلند مدت
  • صحبت با وکیل تغییر نام به صورت آنلاین و تلفنی
  • و.....

در طی این مراحل ، شما بایست پدر بودن ( یا غیر پدری بودن ) را اثبات کنید. پس از دستور دادسرا ، می توانید هزینه مناسب ، درخواست تغییر شناسنامه ( به نام مؤسسه برای اصلاح یک پیشینه ) را ارسال کنید ، حكم دادسرا و كپي شناسنامه كنوني جزو اسناد لازم برا تکمیل پرونده محسوب می شود.

آزمایشات اجرا شده برای تشخیص

اگر مملکت شما به اسناد اساسی برای اثبات پدری نیاز دارد ، برای طی کردن مراحل قانونی از طریق سیستم دادسرا استفاده نمائید . این آزمایش برای ثبت گواهی پدر بودن و یا فقدان آن ، بسیار لازم وجود دارد. از اینرو در این مراحل بایست این آزمایش اجرا شود و در فرم تائید اسناد ، با توجه به وکیل باتجربه در این مراحل اقدامات لازم را اجرا دهید.

مشاوره حقوقی در مورد تغییر نام

آزمایشات پدر و مادر در خانه یا آزمایشات دی ان ای واجد شروط به عنوان آزمایشهای تشخیصی پیشنهاد نمی شود.

برای اجرا آزمایش ثابت کردن پدر واقعی نیازی به اجرا آزمایش DNA نیست . اما این آزمایش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

در عقیده داشته باشید که اگر این آزمایش ها را بدون هماهنگی با دادسرا و مراحل قانونی اجرا دهید، نمی توانید آن را برای اثبات تقدیم قاضی مربوطه کنید.

از این رو برای اینکار قبل از هر اقدامی بایستی از طریق دادسرا و ماخذها قانونی عمل نموده و آزمایش مربوطه را اجرا داده و در نهایت به دادسرا عرضه دهید. دادسرا بر طبق این آزمایش تصمیم خود را گرفته و دستور مربوطه را صادر می نماید كه شما می توانید آن را به ادارات مربوطه برا تغییر و حذف عرضه دهید.

چرا نیاز به وکیل تغییر نام داریم

درک این نکته با اهمیت است که تا اینکه اگر مدارکی در مورد فقدان پدر بودن ولی خود دارید ، گاهی اوقات درصورتیکه والدین از کودک خود حمایت کنند ، دادسرا به شما اجازه نخواهد داد نام پدر را از شناسنامه حذف نمائید.

بهترین راه تغییر نام در شناسنامه

در اینگونه شروطی دادسرا منافع کودک را در نظر گرفته و دستور مربوطه را اعلام می دارد . در واقع نگرانی حقیقی قاضی این است که تغییر نام به نفع کودک است یا خیر و بر همان منوال تصمیم نهایی را صادر می کند.

بی گمان این تصمیم برای شما بسیار با اهمیت است . لذا عالی است برای طی کردن اسناد به سرعت وارد کار شده و در صورتیکه پدر بیان شده در شناسنامه ، پدر واقعی نباشد ، اقدامات لازم برای تغییر نام شناسنامه را در لیست کاری خود قرار دهید.

تغییر نام توسط وکیل از طریق ماخذها قانونی و وکیل ماهر

به این نکته دقت داشته باشید که تغییر نام در شناسنامه بسیار دشوار است. بیشتر کشورها این امکان را به فرزندان می دهند که بتوانند با دارا بودن اسناد معتبر و درصورت اثبات اینکه پدر ثبت شده در شناسنامه پدر واقعی نیست عمل به تغییر نام شناسنامه کنند.

خوب است به این نکته توجه داشته باشید که این کار از طریق وکیل با خبرت به سادگی امکان پذیر وجود دارد. زیرا شما به قانون موجود درباره تغییر نام در شناسنامه آگاه نیستید و تنها وکیل می تواند در این مورد به شما کمک کند.

چرا وکیل تغییر نام کار را انجام دهد

  1. انجام کارهای تغییر نام توسط وکیل در زمان کمتری انجام می شود
  2. اگر دادخواست توسط یک وکیل صورت بپذیرد کار برای شما راحت تر می شود.
  3. تمامی کارها از صفر تا صد با خود وکیل است و موکل نیاز به حضور در جایی ندارد.
  4. پیگیری مداوم توسط وکیل دادگستری و اطلاع رسانی به موکل خود
  5. احتمال موفقیت توسط وکیل به دلیل تجربه خیلی بیشتر است.
  6. امکان داشتن مشاوره حقوقی تغییر نام با وکلای متخصص
  7. دارای تجربه بالا در پرونده های تغییر نام

بهترین وکیل تغییر نام در تهران کیست

در عقیده داشته باشید اگر دادسرا پدر فرزندی شما را تعیین نکرده است، و کسی که در گواهی تولد بیان شده، پدر و مادر بیولوژیکی شما نباشد، می توانید بدون اصلا زحمتی نام پدرتان را از شناسنامه حذف کنید.

به یاد داشته باشید، اگر دادسرا پدر حقیقی کودک شما را شناسایی کند، محتمل است لازم باشد که از فرآیند تغییر نام رسمی استفاده کرده و قبل از اینکه این تغییر بصورت قانونی اجرا شود به والد دیگر اطلاع داده می شود تا بعنوان والد حقیقی نام او در شناسنامه فرزندش درج شود.

در این مرحله شخص با انتخابی ک وکیل ماهر یک دادخواست برای تغییر نام را ثبت می نماید و بعد از پر کردن فرم مربوطه و بررسی هزینه های موجود، دادسرا را برای تغییر نام متقاعد می کند.

شما چگونه با وکیل تغییر نام صحبت کنید

در واقع این کار به عهده وکیل با خبرت وجود دارد که با در دست داشتن اسناد لازم بتواند دادسرا مربوطه را برا ی حذف تغییر نام پدر از شناسنامه ، متقاعد نماید.

توجه داشته باشید که شخص متقاضی تغییر نام از شناسنامه ، بایست در یک نشست دادسرا شرکت کرده و به سوالات بسیاری که از وی در دادسرا مربوطه و توسط قاضی پرسیده می شود، جواب دهد.

شخص بایست اطمینان حاصل کند که نسخه هایی که از آزمایش پدر و مادر وهمچنین اسناد معتبر که در اینباره عرضه کرده است ، مفید هستند. پس از اصدار حکم دادگاه نهایی دادسرا ، شخص می تواند درخواست شناسنامه جدیدی نماید.

سخن آخر و نتیجه گیری :

اگر شما میخواهید تغییر نام دهید و نیاز به مشاوره حقوقی دارید می توانید با گروه وکلای آریا دادیار تماس بگیرید و بدانید بدون وکیل تغییر نام نمی توانید اینکار را بکنید و بهتر است قبل از هر کاری مشاوره داشته باشید.